21 Nisan 2016 Perşembe

Selam sex hikayeleri severler. Lezbiyen sex hikayeleri herkesin ilgi odağı biliyorum. Bu nedenle dayanamadım ve zevk almanız için size ben de kendi hikayemi anlatmaya karar verdim. Tamamen tercih nedeni ile lezbiyenim. Ben hiçbir zaman erkeklere karşı ilgi duymadım her zaman benim ilgi alanımda kadınlar vardı ve bundan sonra da öyle olmaya devam edecek. Bu hikayem ise bir hamamda yaşandı. Ben severim öyle ara sıra hamama gidip tamamen kirlerimden arınmayı. İşte yine öyle bir günde hamama gittim ve lezbiyen sex yapma şansını bu defa hamamda yaşadım. O gün çok yorgundum hem biraz yorgunluğumdan kurtulmak hem de biraz rahatlamak için hamama gitmiştim. Hamama giden terler derler ya bizimki o hesap ama biz zevkten terledik. Hamam çok kalabalıktı baktım kadının biri yalnız yıkanıyor bir bölmede ben de izin isteyip yanına girdim. İçeriye girdiğimde kadının fiziği daha ilk anda dikkatimi çekmişti. Peştamalın altından görünen amı tertemizdi ve bir tane bile tüy yoktu. Kızla hemen samimiyeti kurdum. Sohbet muhabbet derken konuyu ne yapıp edip sekse getirdim. Sonra da hiç çekinmeden açık sözlü olarak kıza kendisi ile lezbiyen seks yapmak istediğimi söyledim. sex izle Şansıma o da lezbiyenmiş. Bu benim için büyük bir fırsattı. Hemen bulunduğumuz bölmenin perdesini iyice kapattık ve içeride öpüşmeye başladık. Çok şanslıydım çünkü kız da en az benim kadar deneyimliydi. Dakikalarca öpüştük bir yandan da birbirimizin göğüslerini ve amını okşuyorduk. Bu şekilde daha fazla dayanamadım ve önce ben diyerek hemen kızın amına yumuldum. Harika bir amı vardı. Yaladıkça daha da fazla yalamak istiyordum. Kız zevkten bağırmamak için kendini zor tutuyordu. Neyse ben kızı yalayarak inlete inlete boşalttım. Sıra bana geldiğinde ise o an anladım ki daha önce yaşadıklarım hiçbir şeymiş. Bu kız gerçekten işini biliyor ve şahane yalıyordu. Dilini en derinlerimde hissediyor boşalmamak için sürekli kendimi kasıyordum. Ama daha da fazla dayanamadım. İnleye inleye kızın ağzının içerisine bütün am suyumu boşalttım. Harika bir gün olmuştu benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder